Zwroty i reklamacje

1.    Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2.    Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3.    W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
4.    Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres kontakt@wyjatkoweogrody.pl
5.    Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, zdjęcie, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego  terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
6.    Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Probostwo Górne 86, 87-732 Lubanie

7. Zwrot towaru możliwy jest jedynie za okazaniem paragonu lub Faktury

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl